۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۳۰۲۰
حجت الاسلام محمدی مطرح کرد؛

برجام بر مشکلات اقتصادی مردم افزود| ضرورت شناخت فتنه های جدید

برجام بر مشکلات اقتصادی مردم افزود| ضرورت شناخت فتنه های جدید
حجت الاسلام محمدی، مذاکره را سرابی برای مسؤولان کشور دانست و گفت: برجام نتوانست هیچ یک از مشکلات معیشتی مردم را رفع کند.
حجت الاسلام مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری بر ضرورت شناخت فتنه‌های جدید و راه‌های مقابله با آن تأکید کرد و گفت: فتنه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز وجود داشته و هیچ گاه به پایان نخواهد رسید، چون دشمنی‌ها با ملت ایران وجود دارد.
 
وی، دو قطبی سازی معیشت و مقاومت و معیشت و امنیت را فتنه امروز دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و افزود: امروز می‌گویند باید تحریم را بپذیریم یا مشکلات معیشتی را تحمل کنیم و مقاومت را پیشه خود کنیم یا باید مذاکره کنیم و از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام محمدی، مذاکره را سرابی برای مسؤولان کشور دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که امروز شعار مذاکره سر می‌دهند، در گذشته نیز علیرغم مخالفت‌های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام، برجام را امضاء کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برجام نتوانست هیچ یک از مشکلات معیشتی مردم را رفع کند، بیان داشت: متأسفانه پس از امضاء این معاهده بین المللی مشکلات و فشار‌های اقتصادی ملت ایران بیشتر شد.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه مرعوبین و واداده‌های داخلی آنقدر شعار سازش با آمریکا را سر می‌دهند تا ملت نیز به این باور برسند که تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی مذاکره با آمریکا است، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که فریب این فتنه و توطئه دشمن را نخوریم.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که ملت بزرگ ایران به خوبی می‌دانند که راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تنها مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، تصریح کرد: نباید فریب دو قطبی سازی‌های برخی جریان‌های داخلی را بخوریم، چون تنها راه شکست توطئه دشمن ایستادگی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بدون مقاومت به امنیت و آسایش دست نخواهیم یافت، بیان داشت: بدون امنیت به پیشرفت اقتصادی نخواهیم رسید بلکه باید در کنار مقاومت به امنیتی برسیم که آن تکانه‌های تحریم نتواند اقتصاد کشور را لطمه بزند و تنها راه آن اقتصاد مقاومتی است.
 
وی با بیان این که متأسفانه علیرغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری، توجهی به مسأله اقتصادی مقاومت نشد، افزود: اگر رهنمود‌های ایشان در موضوع اقتصاد مقاومتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت، امروز شاهد بروز مشکلات اقتصادی نبودیم.
 
حجت الاسلام محمدی با تأکید براین که سیاست‌های مورد نظر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی جدی گرفته نشد، بیان داشت: مسؤولان به جای شعار دادن و دل بستن به مذاکره و امتیاز غرب در جهت تحقق مطالبات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری گام بردارند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات